بدخوابی

بدست میلاد صبح خیز

اصولا هر موقع که که اسم یه نفر  رو می برن می گن که اسمت معنیش چی میشه ؟
و  فکر می کنن که طرف همون طوری هستش که اسمش اون معنی رو میده ولی برای من این موضوع اصلا صدق نمی کنه چون تا جایی که راه داشته باشم  می خوابم ولی نه اینکه به کارام نرسم نه این جوری نه ولی روزهایی که می دونم که کاری ندارم به قول یکی از دوستام مغز خواب رو می شکونم. 🙂

ولم کن مبیخوام بخوابم....

کم خوابی

وقت که ترم پیش تموم شده بود تقریبا حدود یک ماهی تعطیل بودیم و تو این مدت که کاری نداشتم اصولا شبها تا دیر وقت پای کامپیوتر بودم وصبح ها تا نزدیک ظهر تو خواب بودم , دیگه به این کار عادت کرده بودم و مشکلی هم ندداشتم تا اینکه انتخواب واحد کردم و برنامه هام جوری شد که دو روز صبح زود کلاس دارم و باید ساعت 5 صبح از خون برم بیرون … حالا شما فکرشو بکن منی با اون عادت خواب چه طوری باید به این برنامه عادت بکنم…

ولی الان 2 هفته است که دانشگاه شروع شده و من تو سه روز گذشته که رفتم دانشگاه , از این 72 ساعت فقط 7 ساعت خوابیدم و امروز هم تربیت بدنی داشتم و استاد اومد واسه اولین جلسه اینقدر دوند ما رو که هر چی غذا خورده بودیم تو سلف دانشگاه داشت….
خلاصه اومدم الان خونه آنقدر خسته ام که حتی طاقت تایپ کردن ندارم…. باید بگیرم بخوابم تا این کم خوابی چند روزه ام جبران بشه….

