خدایا شکرت!!

بدست میلاد صبح خیز

سلام

یا یه خداحافظ کوچولو . خداحفظی با 88! شاید واسه بعضی ها این خداحافظی آسون باشه , و دوست داشته باشن تا توپه زود بترکه و بگن شد 89 تا از شر این سال نحس خلاص بشن!واسه بعضی ها هم  شاید خیلی سخت باشه اخه خیلی بهشون خوش گذشته!!

خلاصه هر کی یه جوره ولی اینها به هیچی ربط نداره جز خود آدمی! آره خودت, خود خودت! فقط تویی که داری سرنوششتو تعیین می کنی نه هیچ کس دیگه!!(خوب دیگه بسه این نصایح پدر بزرگانه)

از این حرفا گذشته می خوام بگم من الان خیلی خوشحالم, نه اینکه داره عید میاد و یا اینکه این سال نحس تموم میشه نه!

شکر خدا

شکر خدا

اینطور نیست!

فقط به خاطر اینکه می تونم :
از خدا, از ته دل تشکر کنم!
چون
می تونم از ته دل خوشحال باشم!
چون
داره بهم خوش میگذره!
چون
می تونم خوش بگذرونم! باهمه چی حال کنم!
چون
توی خودم داره بهار میشه!
چون
خیلی راحت تونستم یه چیز خیلی مهم و عذاب آور رو فراموش کنم!!(این از همه مهمتر بود)

خلاصه اینکه : آهای خدا خیلی باحالی!!!!

تا دو سه روز دیگه سال تحویل میشه ! میگیم عید شده و یه چند روزی خوبیم و خوشیم وحال میکنیم. ولی یادمون باشه که سعی کنیم هر روزمون عید باشه!

نوروز همگی مبارک!!

!!!نوروز بر همگی مبارک!!!

عید نوروز

