میل به اشتراک

بدست میلاد صبح خیز

طبق عادات گدشته که می خوای درس بخونی, مغزت رو همه چیز مانور میده الا خود درس, الان هم همین شرایط حاکمه!

با خودم داشتم می گفتم که من شش یا هفت ماه بیشتر نیست که تو این سایتهای اجتماعی میچرخم, ولی همچین اجتماعی شدم که تا یه پرنده می خواد از جلوی چشام رد بشه , می خوام زودی این واقعه 🙂 رو پست کنم تا دیگران هم در جریان باشند.

حالا چه برسه به اینکه تلویزیون یه برنامه باحال هم داشته باشه!!! خلاصه اینکه دوست دارم زمین وزمون رو به اشتراک بگذارم!

مثلا یه جای بودم چند روز پیش کهمی خواستم موضوع جالبی رو شیر کنم ولی نمی دونین که چه سخت بود داسترسی نداشتن به این سایتها!!

با خودم گفتم اون موقع چی کار می کردیمبهترین برنامه ها پی شمیومد واسمون شاید بعد دو سه ماه که کنارهم جمع می شدیم میشستیمواسه هم تعریف می کردیم !!

خلاصه اینکه میل به اشتراکمون زید شده….

